Yeni Eğitim/Öğretim Yılı Başladı

Eylül ayının en büyük özelliği eğitim/öğretim yılının başlaması...İlk,orta ve yüksek öğrenimde dersler başladı artık.
[Gazetelerde ve televizyonlarda "start aldı" diye geçiyor hala :) mi :( mı]
Dolayısıyla sınav/yazılı/ödev dönemi de başladı...Blogumda ki son bir haftalık ziyaretçi sayısındaki yaklaşık 6 katlık artış da bunun göstergesi olsa gerek...Bu bloga başlarken sadece "yetebildiğim ölçüde" yüksek/akademik matematik paylaşımları yapmayı amaçlamıştım...Ama zamanla değişen şartlar ve gelen uyarı/istekler ilk ve orta öğrenimdeki öğrenci arkadaşlarımıza da gereken konularda elimden geldiği ölçüde yardımcı olmam konusunda beni yönlendirdi...Dersanelerde yaklaşık 7 yıl verdiğim emek neticesinde elimde sayısız kaynak birikti...Bunların bir kısmını matematiksorusu.blogspot.com adresinde paylaşıma sunmuştum ama ne yazık ki zamanla bir kısmı "dosya yükleme(upload)" sitelerinin sunucularından silindi...Şu anda da devam eden askerlik hizmetimin el verdiği ölçüde fırsat buldukça bu kaynakları paylaşmaya çalışacağım...Sizler ihtiyaç duyduğunuz konuyla ilgili kaynak/test isteklerinizi matematiksorusu@hotmail.com adresinden bana iletebilirsiniz...Ayrıca matematikcafe.net sitesinde de benim ve diğer öğretmen/yönetici arkadaşlarımın paylaşıma sunduğu her dersten binlerce kaynaktan da yararlanabilirsiniz...
Tüm öğretmen ve öğrencilere başarı,huzur,sağlık ve mutluluk dolu bir eğitim yılı diliyorum...

Yorumlar